alright... off to bed... images of my super super cute n hot girlfriend, Lindsay and Angelina firmly planted in my brain...

Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me... Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...Can't sleep, clown will eat me...